Važne obavijesti JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup javne površine i kioska prikupljanjem pisanih ponuda Na temelju Odluke Gradonačelnika Grada Novska KLASA: 944-15/16-01/4 ; URBROJ: 2176/04-03-16-1 od 12. svibnja 2016. godine, Grad Novska objavljuje JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup javne površine i kioska prikupljanjem pisanih ponuda I. PREDMET ZAKUPA I POČETNA ZAKUPNINA Dio javne površine označene s k.č.br. 2989 (z.č.br. 487/1) u k.o. Novska, Trg Luke Ilića Oriovčanina u površini od 8,64 m2 i kiosk br. 2 dimenzija 3,60x2,40 m postavljen na javnoj površini, za obavljanje ugostiteljske, trgovačke i uslužne djelatnosti. Početna mjesečna zakupnina za kiosk iznosi 500,00 kn mjesečno. Početna mjesečna zakupnina za javnu površinu iznosi 100,00 kn mjesečno. Na ponuđeni neto iznos mjesečne zakupnine za kiosk obračunava se stopa PDV-a, temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost (Narodne novine 73/13, 99/13, 148/13 i 153/13). Režijski trošak plaća zakupnik izravno dobavljačima. Kiosk se daje u zakup u viđenom stanju. II. ROK ZAKUPA Na određeno vrijeme od 5 godina, počevši od dana zaključenja ugovora o zakupu. III. UVJETI NATJEČAJA Natječaj je otvoren trajno dok se javna površina i kiosk ne izdaju u zakup. Pisanu ponudu mogu podnijeti pravne i fizičke osobe koje su registrirane za obavljanje djelatnosti za koju se natječu. Ako ponuditelj na dan zaključenja natječaja ima dugovanje prema proračunu Grada Novska njegova ponuda neće se uzeti u obzir prilikom odabira najpovoljnije ponude. Ponuditelj je dužan prije podnošenja ponude uplatiti jamčevinu u visini dvostruke početne zakupnine za kiosk na žiro-račun Grada Novske IBAN: HR4023400091829300005, poziv na broj: 68-7706-oib. Ponuditeljima čija ponuda ne bude prihvaćena jamčevina se vraća u roku 8 dana od konačnosti odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja. Odabranom ponuditelju jamčevina se uračunava u zakupninu. Gradonačelnik Grada Novska donosi odluku o najpovoljnijoj ponudi, a ponuditelji će o istoj biti obaviješteni u roku 8 dana. Izabrani ponuditelj obvezan je s Gradom Novska zaključiti ugovor o zakupu i započeti s radom u roku 30 dana od dana zaključenja ugovora. Izabrani ponuditelj dužan je Gradu Novska dostaviti potvrđenu bjanko zadužnicu na iznos godišnje ugovorene zakupnine sa PDV-om. Ugovor o zakupu solemnizira se kod javnog bilježnika kao javnobilježnički akt o trošku zakupnika. IV. PONUDA Pismena ponuda mora sadržavati: adresu lokacije i redni broj kioska, opis djelatnosti, visinu mjesečne zakupnine za kiosk i javnu površinu (odvojeno iskazane u jednoj ponudi), naziv banke i broj računa na koji će se izvršiti povrat jamčevine. Uz ponudu treba priložiti: presliku osobne iskaznice za fizičke osobe ako je ponuditelj fizička osoba, ovjerenu presliku rješenja o obrtu ako je ponuditelj obrtnik, izvadak iz sudskog registra ili ovjerenu presliku za pravne osobe, potvrdu Porezne uprave o stanju duga prema proračunu grada Novska, odnosno rješenje o odgodi ili o obročnoj otplati dospjelog duga, i dokaz o uplaćenoj jamčevini. Kriterij za izbor najpovoljnije ponude je najviši iznos mjesečne zakupnine za kiosk i javnu površinu zajedno, uz uvjet da ponuditelj ispunjava uvjete iz natječaja. Informacije o kiosku mogu se dobiti u Upravnom odjelu za gospodarstvo, poljoprivredu, komunalni sustav i prostorno uređenje Grada Novske, tel. 691520. Pismene ponude se dostavljaju na adresu: Grad Novska, Trg dr. Franje Tuđmana 2, 44330 Novska, s naznakom «Natječaj za zakup javne površine i kioska, NE OTVARAJ“. Javno otvaranje ponuda obavit će Povjerenstvo Grada Novske u Gradskoj vijećnici Grada Novske, Trg dr. Franje Tuđmana 2, I kat, soba 222, drugi dan nakon podnesene ponude. GRAD NOVSKA